به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: از دولت انتظار داریم تا هرچه بیشتر به فکر ارتقای معیشت مردم و حل مشکلات جامعه باشد.
وی در ادامه با اشاره به وقوع بلایای طبیعی در چند استان کشور از جمله ریزگردها در خوزستان و سیل در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: قصد نداریم بروز این اتفاق ها را به گردن دولت بیاندازیم اما باید گفت دولتمردان در حد وظیفه ای که برعهده دارند باید برای رفع مشکلات مردم در این مناطق تلاش کنند.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: تامین شغل و امنیت،آب سالم و تغذیه مناسب،مسکن و رفاه عمومی و حفظ کرامت مردم از جمله اموری است که دولت نباید از آنها غافل شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه قانون اساسی وظایف دولت را تعیین کرده است، اضافه کرد: دولت باید به جز تمرکز برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام دغدغه و فکر دیگری نداشته باشد.
امام جمعه قزوین گفت: در ماه های پایانی دولت، مردم انتظار دارند تا گزارش انجام وعده ها و عملکرد مسئولان و اقدام های انجام شده را از سوی دولتمردان دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و حضور مقام معظم رهبری در آن اشاره کرد و گفت: با برگزاری چنین برنامه هایی توجه جهان به موضوع قدس جلب شده و زمینه حمایت بیشتر مسلمانان و مردم دنیا از ملت فلسطین ایجاد می شود.
امام جمعه قزوین گفت: یکی دیگر از برکت هایی که برگزاری چنین برنامه هایی با خود به دنبال دارد، توجه جهانیان به جنایت های رژیم اشغال گر قدس است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد:اگر ملت های آزاده و مسلمان دنیا در پی رهایی از دست اجانب و مستکبران هستند باید از تجربیات انقلاب اسلامی استفاده کنند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر اتحاد مردم و ایمان آنها به خداوند به پیروزی دست یافت،اظهار کرد: جهان اسلام نیز می تواند با وحدت و تکیه بر ایمان در مقابل دشمنان سربلند شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک همه کشورهای اسلامی با تکیه بر ایمان و وحدت بتوانند در مقابل زورگویان و اجانب و مستکبران به پیروزی و موفقیت برسند.
6104/ 3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.