به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،سید سعید شاهرخی در نشست مشترک ستاد انتخابات قزوین و آبیک که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،افزود:مقوله انتخابات از اجزای مسلم و لاینفک در نظام جمهوری اسلامی است که با تاسی از دیدگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی در قالب قانون اساسی نهادینه شده و یک جریان جاری و اثربخش در کشور محسوب می شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: مشارکت و حضور ارزشمند مردم در مقاطع و مناسبت های مختلف به ویژه در انتخابات مختلف اثر گذار بوده و همواره پشتوانه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید.
شاهرخی با بیان اینکه لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق مشارکت حداکثری،پیام معنا داری برای خارج از کشور دارد،اظهار کرد:مطمئنیم در این رابطه مردم قزوین همچون گذشته عملکردی عالی از خود به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با تاکید بر رعایت مر قانون از سوی مجریان،ناظران و بازرسان انتخابات،افزود:مبنای عمل در تمام مراحل انتخابات باید قانون باشد تا از طرح هرگونه مسائل حاشیه ای که باعث ناامیدی و دلسردی مردم می شود جلو گیری شود.
وی در ادامه تصریح کرد: حضور پررنگ و تاثیر گذار مردم افزایش قدرت نظام را به دنبال دارد و در پیشرفت کشور و حل مشکلات بسیار موثر است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم و فرایند انتخابات، حق الناس است و باید با امانت داری کامل نسبت به حفظ آرای مردم اقدام کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه در برگزاری انتخابات، همه نامزدها باید شرایط یکسانی داشته باشند،افزود:نباید به گونه ای رفتار کرد که شائبه طرفداری از یک جریان و گروه خاص پیش بیاید و همه باید با رعایت مر قانون، انتخاباتی سالم،رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6101/ 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشاردهنده:رضااولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.