به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحییه گفت: در این نمایشگاه 70 واحد تولیدی و عرضه کننده انواع مبلمان اداری و خانگی، دکوراسیون داخلی، لوستر، تزئینات داخل ساختمان، محصولات خود را در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند.
هادی طاهرخانی افزود: در این رویداد اقتصادی تولیدکنندگان و نمایندگی های آنان از استان های تهران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، یزد، خراسان رضوی، گیلان و قزوین تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به ایجاد فضایی جهت ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین انواع محصولات عرضه شده در بازار، ایجاد فضایی رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، مبلمان، سرویس چوب، لوستر، چراغ های تزئینی، روتختی و تجهیزات آشپزخانه و مصالح ساختمانی به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
پنجمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنائی، همزمان با سومین نمایشگاه دکوراسیون داخلی از 14 دی ماه به مدت 4 روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید عموم است.
7389/8054*خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.