به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، علی‌ محمد پورکریم با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده 60 واحد از مجموعه واحدهای در حال ساخت مسکن مهر خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی تا پایان دی ماه و مابقی نیز تا پایان سال 95 پایان و تحویل متقاضیان خواهد شد.
به گفته وی، با انجام تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و بنیاد مستعضفان کشور، 197 واحد مسکونی با شرایط ویژه معلولان این استان برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است.
پورکریم با اشاره به همکاری خوب و سازنده دستگاه های طرف این تفاهم نامه، اضافه کرد: استان قزوین نخستین استان در کشور بود که تفاهم نامه مذکور را اجرایی و در حال حاضر نیز مراحل پایانی کار را طی می کند.
وی اضافه کرد: ضمن تخصیص واحدهای مسکونی یاد شده، توانستیم از کمک های پیش بینی شده در این تفاهم نامه استفاده کرده و تاکنون نیز به ازای هر واحد 250 میلیون ریال از طریق بنیاد مستضعفان و بهزیستی به حساب خانوارهای واجد شرایط واریز شده و مابقی نیز به صورت تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می شود.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان یادآور شد: تاکنون یک هزار و 550 واحد مسکن مهر نیز به مددجویان سازمان بهزیستی در سطح این استان واگذار شده است.
6101/8054*خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.