به گزارش ایرنا، حمیدرضا مقدم فر شامگاه روز پنجشنبه درمراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، ضمن تاکید بر تکریم و بزرگداشت این روز افزود: فتنه 88 به عنوان گوهری تابناک و آیینه تمام نمای دفاع از ولایت، حفظ، قوام و دوام انقلاب و نظام اسلامی است.
وی تنزل 9 دی به دعوای چپ و راست را آدرس غلط دانست و تصریح کرد: 9 دی رخدادی است که عده ای با تحلیل های نادرست می خواهند به دست فراموشی سپرده شود.
مقدم فر بیان کرد: فتنه 88 داستانی بود که فتنه گران داخلی و خارجی سال ها برای آن از قبل طراحی کرده بودند و انتخابات بهانه ای بود که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه بگیرند.
وی اضافه کرد: مهمتربن هدف از راه اندازی فتنه، براندازی نظام و رمز آن تقلب در انتخابات بود که یکی از سران فتنه نیز در دادگاه به آن اعتراف کرد.
مقدم فر افزود: اتفاقی که یک دهه قبل در سال 1378 اولین تست آن انجام شد، بنا بود در سال 88 رقم بخورد، که بحول قوه الهی در آن روز فتنه گران شکست خوردند.
وی تاکید کرد: کاری که فتنه گران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند مسعود رجبی نکرد چرا که آنها مزدورانی بودند در دست آمریکا و با راه انداختن این فتنه آبروی انقلاب و نظام اسلامی را بردند و به آن خسارت زدند.
وی تصریح کرد: امروزه عده ای نگران این هستند که چرا از بعد از چند سال هنوز از فتنه سخن گفته و تجمع برگزار می شود که این افراد دو دسته هستند، گروهی معاند و برخی نیز از خوبان هستند که تحلیل درستی از وقایع نداشته و ساکت ماندند و کار زبیر تاریخ را کردند.
وی افزود: امروز آنهایی که تاکید دارند از فتنه حرفی زده نشود، کسانی هستند که امتحان بدی پس داده و خجالت می کشند.
وی در ادامه از 9 دی به عنوان روز بصیرت و شعور ملت ایران یاد کرد و گفت: این روز سرمایه ای برای کشور و علیه دشمن و موجب دوام و قوام نظام خواهد بود.
مقدم فر، رمز پیروزی ملت ایران را همسو بودن با رهبری دانست و افزود: در طول تاربخ ثابت شده که هر جا امتی بدون امام بود شکست خورده و بدون اقتدار است.
وی ادامه داد: باید آگاه باشیم که فتنه ها تمام نمی شود و باید منتظر فتنه های دیگری باشیم و دشمن انتخابات را فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی می داند.
وی افزود: باید مراقب پیچیدگی های فتنه های آینده باشیم و9 دی را به عنوان بهترین الگو و سرمایه برای دوام نظام اسلامی بدانیم.
امام جمعه موقت قزوین نیز در این همایش گفت: فتنه 88 غده چرکینی بود که از اتحاد جناح ها و گروههای مختلف و متضاد در بدنه انقلاب به وجود آمد ولی با بصیرت مردم بساط آنها جمع شد، ولی باید باور کنیم که نه فتنه می میرد و نه فتنه گران دست از فتنه برمی دارند.
حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: فتنه گری گاهی در چهره داعش و گاهی در وجوه دیگر بروز می کند که باید مراقب آن باشیم.
وی تاکید کرد: مردم با بصیرت باید با هوشیاری همه فتنه ها را پشت سر گذاشته تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلیش برسد.
7390/ 6128 *خبرنگار: گیتی سیمیاری **انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.