دهیار روستای کوندج در آبیک که نسبت به آتش زدن پسماند و تخریب محیط زیست اقدام کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: دهیار روستای کوندج در آبیک که نسبت به آتش زدن پسماند و تخریب محیط زیست اقدام کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، امید رحمانی روز پنجشنبه با بیان این خبر افزود: اداره حفاظت محیط زیست آبیک با توجه به گزارش های دریافتی از محل دپو و آتش سوزی پسماندها در روستای کوندج بازدید کرد و تصمیم گیری لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به بازدید به عمل آمده از نحوه مدیریت پسماندهای عادی (خانگی) روستای کوندج، مشخص شد که دهیار این روستا با تخلیه غیر مجاز پسماندهای عادی و خانگی و آتش زدن پسماند، ملاحظات زیست محیطی را رعایت نکرده و به اخطاریه محیط زیست بی توجه بوده است.

رحمانی تصریح کرد: پس از بررسی و بازدید مجدد توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست آبیک مشخص شد متاسفانه دهیار این روستا بدون توجه به اخطار محیط زیستی صادر شده نسبت به استمرار آلودگی محیط زیستی (افزایش میزان پسماند دپو شده و آتش زدن آن) اقدام کرده است که نسبت به معرفی وی به مراجع قضایی اقدام شد.

این مسوول گفت: حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه و گنجینه ارزشمند طبیعی بر عهده همه شهروندان و آحاد جامعه است و در این میان، رسالت مدیران و مسوولان جامعه نیز سنگین تر است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.