به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاسمی در جلسه تنظیم بازار که عصر چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در جلسات معمولاً مسئولان آمارهایی می‌دهند که با واقعیت‌های جامعه هماهنگی ندارد و این که گفته شود تنظیم بازار بخوبی صورت گرفته و مشکلی نداریم منطقی نیست.

وی بیان کرد: امروز با نوسان و تفاوت قیمت‌ها در مناطق مختلف شهر مواجهیم که نشان می‌دهد این همه گشت و بازرسی نتیجه بخش نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین یادآور شد: اطلاعات دقیقی از وضعیت انبارهای کالای استان نداریم و برخی اوقات کالاها دیرهنگام خارج می‌شود و سهمیه استان در برخی موارد داده نشده و انبار ذخیره هم نداشته ایم.

قاسمی اظهار داشت: بخشی از گرانی‌ها ناخواسته است و ما در استان کنترلی روی آن نداریم اما این که قیمت یک کالا در چند نقطه شهری فرق دارد پذیرفتنی نیست و نشان می‌دهد ما ضعیف عمل کرده ایم و مردم ناراضی هستند.

دادستان قزوین گفت: برای ذخیره کالاهای اساسی باید برنامه داشته باشیم تا حداقل برای سه ماه هیچ کمبودی در برخی کالاها در استان نباشد و این کار مستلزم همکاری و برنامه ریزی است.

وی بیان کرد: وقتی مردم در ماه مبارک رمضان با افزایش قیمت مواجه می‌شوند دیگر دادن این آمارها راضی کننده نیست.

قاسمی اضافه کرد: دستگاه قضائی در خدمت مدیران استان است تا در بخش تنظیم بازار درست عمل کنید اما اگر بازرسی‌های رئیس شعبه نداشته باشد نمی‌توانیم بسرعت افراد متخلف را تنبیه کنیم.

دادستان قزوین یادآور شد: خیلی از مدیران در این ایام تلاش کرده اند تا کالاها به موقع و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد اما زمانی این نظارت‌ها نتیجه بخش است که کام مردم را با کنترل قیمت‌ها شیرین کنیم.

وی اضافه کرد: مدیران در دوره کوتاه مسئولیت خود باید بتوانند تحول ایجاد کنند تا رضایت مردم جلب شود.

قاسمی در خصوص ساماندهی اصناف بدون جواز هم اظهار داشت: با کنترل فعالیت اصناف می‌توانیم بخشی از تنظیم بازار را بدرستی مدیریت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.