هدایت الله جمالی پور بعدازظهر سه شنبه در بازدید از واحد تولیدی نفیس نخ در شهرک صنعتی لیا گفت: واحدهای تولیدی که دانش محور باشند و از ظرفیت های علمی داخلی و بین المللی استفاده کرده و به علم و فناوری و دانشگاه تکیه کرده باشند از مشکلات و تنگناها با سلامت و کمترین تنش عبور می کنند.

استاندار قزوین افزود: تجربیات موجود در چنین واحدهای تولیدی از جمله نفیس نخ باید مورد استفاده سایر صنایع قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدل های مختلفی را در حوزه توسعه آزمون کرده ایم،اظهار داشت: با اتکا به تجربیات قبلی باید اذعان کرد بهترین راهکار امروز برای توسعه و پیشرفت کشور و رونق بخشیدن به تولید، باید ظرفیت های اقتصادی را در خدمت بخش خصوصی قرار داد و امور را برای این حوزه تسهیل کرد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به توسعه و رفاه مورد نظر دست پیدا کنیم باید دولت را با همه توان خود در خدمت بخش خصوصی قرار دهیم و قوانین و دستورالعمل های زاید پیش روی این بخش را از میان برداریم.

استاندار قزوین با تاکید بر لزوم تکریم سرمایه گذاران،اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی و سطوح کارشناسی آنها باید در خدمت این قشر و کارآفرینان و فعالان اقتصادی که در خدمت تولید و اشتغال جامعه قرار دارند، باشند.

وی با بیان اینکه نحوه رفتار ما با سرمایه گذاران و فعالان تولید بر زندگی و رفاه مردم تاثیر دارد،اظهار داشت: باید برای سهولت کار بخش خصوصی و کارآفرینان و سرمایه گذاران همه توان و انرژی خود را بگذاریم.

جمالی پور خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های خوب قزوین انگیزه بالای مدیران آن بارای خدمت رسانی است و با این پشتوانه امیدواریم تا پایان کار دولت تا سال ۱۴۰۰ قدم های قابل توجهی برای تقویت بخش خصوصی برداریم.

استاندار قزوین همچنین در بازدید از واحد تولیدی آسیاناما تولیدکننده مخازن سی ان جی خودرو در شهرک صنعتی لیا گفت: سیاست مدیریت استان حمایت از تولید و رفع موانع این حوزه است و در همین راستا همه تلاش و توان و انرژی مدیران دستگاه های اجرایی باید برای رفع مشکلات صنعت و تقویت سرمایه گذاری و سهولت بخشی به فعالیت های بخش خصوصی است.

جمالی پور با بیان اینکه جهش تولید با رفع موانع این حوزه محقق می شود،خاطرنشان کرد: باید موانع موجود در بخش تولید را با همکاری صاحبان صنعت و تلاش ویژه و جدی مدیران اجرایی مرتفع ساخت.

وی با تاکید بر اینکه باید تعامل و درک میان بخش خصوصی و دولت ارتقا پیدا کند،اظهار داشت: تحقق این موضوع به توسعه بیشتر کشور کمک می کند.

استاندار قزوین همچنین خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی باید برای حل مشکلات بخش تولید پیش قدم شوند و به بخش خصوصی اعتماد کنند چرا که تجربه نشان داده است پیشبرد فعالیت های اقتصادی از جانب دولت کارآمدی بالایی ندارد بلکه فعالیت ها در این حوزه باید به بخش خصوصی سپرده شود.

شرکت نفیس نخ، تولیدکننده انواع نخ با هشت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر در منطقه را فراهم کرده و شرکت آسیاناما نیز با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، ۲۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است.

شهرک صنعتی لیا در مساحتی به وسعت ۳۰۸ هکتار واقع در شهرستان قزوین واقع شده و ۱۸۱ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری در آن فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.