به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور طرح «هر مدرسه یک پایگاه کمک مومنانه» روز دوشنبه در دبیرستان شاهد محمدیه برگزار شد.

این مراسم به صورت نمادین با حضور رئیس آموزش پرورش شهرستان البرز، معاون فرماندار البرز، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، امام جمعه محمدیه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولان محلی و شهرستانی در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه شاهد این شهر برگزار شد.

مهرداد یحیایی رئیس آموزش پرورش شهرستان البرز اظهار داشت: اولین رزمایش همدلی کمک مومنانه در شهرستان البرز با ۲۲ پایگاه آغاز شد و همزمان با اجرای اولین رزمایش کمک‌های مومنانه در مدارس کشور در این شهرستان نیز انجام شد.

وی افزود: رزمایش مومنانه در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

یحیایی تصریح کرد: مرحله اول این رزمایش با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی دانش آموزان سازمان بسیج دانش آموزی، مرکز دارالقران الکریم، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، انجمن اولیا و مربیان همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ع در ۱۵ ماه مبارک رمضان با محور سازمان بسیج دانش آموزی آغاز شد.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک‌های مومنانه توسط مدارس و بسیج دانش آموزی جمع آوری شده و به صورت بسته‌های معیشتی میان دانش آموزان آسیب دیده توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.