سردار مهدی حاجیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد.
وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و گروهی از ماموران به محورهای مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.
 فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت :با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع ، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان نائین شناسایی و توقیف شد.
 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو مقدار ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، افزود : در این پرونده یک نفر دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.
سردار حاجیان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

کشف دوچرخه های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین 

سردار حاجیان در این خصوص گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در شهر قزوین به یک دستگاه خودوری "نیسان وانت" در حال تخلیه بار مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۰ دستگاه دوچرخه مونتاژ نشده خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.
حاجیان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص محموله توقیف و به همراه مالک دوچرخه‌ها پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی را به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.