به گزارش خبرنگار مهر، محمد درافشانی صبح پنجشنبه در دیدار با انجمن صنفی روزنامه نگاران قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها در فرهنگ سازی عمومی و آموزش شهروندی می‌توانند برای کمک به مدیریت شهری و شهروندان مؤثر واقع شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، رویکرد برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تغییر کرد و تمامی مسابقات و جشنواره‌ها با موضوع «در خانه بمانیم» و با محوریت خانواده در فضای مجازی برگزار شد.

معاون شهردار یادآورشد: برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های ویژه ای را به صورت مجازی و با محوریت خانواده‌ها پیش بینی و تدارک دیده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: اولویت سازمان حمایت از برنامه‌هایی است که مدون و دارای محتوای فرهنگ شهروندی باشد و از این برنامه‌ها در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهر، حمایت بیشتری صورت خواهد گرفت و از پیشنهادات و ایده‌های جدید نیز حمایت خواهیم کرد.

درافشانی در پایان گفت: با توجه به اینکه تاریخ دقیقی پایان شیوع ویروس کرونا مشخص نیست، درصد هستیم تا برنامه‌های آتی را با محوریت «ویروس کرونا و ماندن شهروندان در خانه» در حوزه‌های مختلف تدوین کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.