به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش‌های این شهرداری برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی موینی در این جلسه اظهار داشت: در شرایطی که تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، شیوع ویروس کرونا به افراد زیادی آسیب زده و کسب و کارها را تعطیل کرده است همه باید احساس مسئولیت کرده و برای کمک به نیازمندان مشارکت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: توجه به محرومان و رسیدگی به امور آنها یک وظیفه دینی است که همه باید آن را مورد توجه جدی قرار دهیم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: با انتشار ویروس کرونا خیلی از افرادی که بیمار شدند قادر به تأمین نیازهای معیشتی خود نیز نبودند که باید با کمک خیرین برای تأمین نیازهای معیشتی، درمانی، رفاهی آنها وارد میدان شویم.

وی همچنین خواستار توجه شهردار جدید محمدیه به مشکلات دست فروشان و رانندگان وانت شد و گفت: انتظار می‌رود برای ساماندهی این افراد مکان مناسبی ایجاد شود تا آنها بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

حجت الاسلام موسوی موینی یادآور شد: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی باید با احساس تکلیف و جلب رضایت خداوند و مردم باشد تا سرانجام کار مطلوب باشد.

امام جمعه محمدیه گفت: مسئولان باید ضمن دوری از باند بازی و رفیق بازی به فکر خدمت به مردم و جلب رضای خدا باشند.

در این مراسم یحیی رحیم لو به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.

فعالیت در شهرداری محمودآباد، رئیس شورای شهر اقبالیه، مدیریت پسماند شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز از مسئولیت‌های ر حیم لو شهردار جدید شهر محمدیه است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.