حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبراظهار داشت : رشد بیش از یک ونیم برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته نسبت به سال۱۳۹۷ ، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان صنعتی قزوین است که امسال تداوم این رویه و تقویت آن را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه‌ گذاران از شهرک های صنعتی تقاضا محور قزوین، در سال جاری  ۵۰۰ هکتار به شهرک های صنعتی کاسپین۱ و کاسیین۲ ( آبیک ) ، خرمدشت و آراسنج  افزوده می شود و با آماده سازی و اجرای طرح های زیر بنایی آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به آمار واگذاری اراضی در سال گذشته به سرمایه گذاران، یادآور شد: پارسال با ۱۰۳ متقاضی سرمایه گذار به میزان ۲۴۱ هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی  قرارداد منعقد شد که میزان سرمایه گذاری این طرح های صنعتی ۱۶ هزار میلیارد ریال  خواهد بود و با راه اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال چهار هزار و ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

خانپور همچنین توسعه و تکمیل زیرساختها و پروژه های زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی را از اولویتهای دیگر امسال شرکت شهرک های صنعتی قزوین عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از اولویت های کاری مهم ماست. 

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.