به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کار گروه مدیریت پسماند روز یکشنبه به منظور پیگیری راه اندازی سایت مدیریت پسماند ویژه صنعتی استان قزوین با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در استانداری قزوین برگزار شد.

حسن عباس نژاد در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوب انجام شده در سال‌های گذشته در خصوص جمع آوری پسماندها لازم است برای مدیریت پسماندهای صنعتی ویژه هم اقداماتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای مدیریت بهینه و مطلوب در خصوص پسماندهای ویژه و صنعتی باید جایگاه‌های مناسبی توسط دستگاه‌های مرتبط شناسایی شود و مورد مطالعه فنی و کارشناسی قرار گیرد.

عباس نژاد یادآو رشد: در خصوص اصلاح و بهبود شرایط فعلی و به منظور کنترل آلودگی پسماندهای ویژه و صنعتی با پیگیری اداره کل محیط زیست و استانداری قزوین موضوع مدیریت سایت جدید و مدیریت این نوع پسماندها توسط سازمان همیاری شهرداری قزوین در دست اجراست.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: انتخاب سایت مدیریت پسماند ویژه و صنعتی، با توجه به گذشت چندسال از مطالعات انجام شده، مستلزم تهیه و ارائه گزارش ارزیابی اثرات محیط زیستی و تائید گزارش ارزیابی توسط سازمان حفاظت محیط زیست است.

عباس نژاد در پایان گفت: تصمیمات و نتایج مباحث کارگروه با حضور استاندار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی بر اساس رعایت قوانین و مقررات محیط زیست کشور و استان اجرا خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.