به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس نهضت سواد آموزی مراسمی با حضور خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی، کبری جعفر بگلو رئیس نهضت سواد آموزی استان، رؤسا و کارشناسان مدیران مراکز یادگیری در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی در این مراسم گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها فراموش نکنیم و بدانیم جایگاه علمی کشور بشدت ارتقا یافته است.

وی به جنایت‌های رژیم گذشته در شکنجه مبارزان اشاره کرد و گفت: امروز نهضت سواد آموزی توانسته مدال‌های افتخار زیادی کسب کند که امیدواریم بزودی جشن ریشه کنی بیسوادی را در کشور و استان قزوین برگزار کنیم.

موسوی تصریح کرد: باید از معلمانی که برای باسواد کردن مردم به روستاهای فاقد امکانات رفته اند تا بیسوادی را ریشه کن کنند تقدیر کرد که دستاوردهای آن امروز دیده می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: خیلی از افراد در گذشته بدون دستمزد برای باسواد کردن مردم به نقاط محروم رفتند و کاری بزرگ را محقق کردند.

اولین رئیس نهضت سواد آموزی قزوین افزود: روحیه جهادی در میان مربیان باعث شد تا نهضت سواد آموزی مسیر پر شتابی را طی کند و امروز باسوادی به ۹۷ درصد رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1348189
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.