مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین روز سه شنبه در این خصوص گفت: اولین دوره از برنامه های جذاب ویژه دانش آموزان در دهستان چوقور طارم سفلی به همت این کارگروه برگزار شد.
جواد رجبی افزود:اولین اجرای این ویژه برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مدرسه شبانه روزی دخترانه روستای ماهین دهستان چوقور طارم سفلی با حضور جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش طارم سفلی برگزار شد.

رجبی افزود: براساس تفاهمی که بین کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین منعقد شده، این برنامه به صورت ماهانه تا پایان سال در پنج  مدرسه دیگر از دهستان های زوارک الموت شرقی ، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: آموزش نجوم و ستاره شناسی ، قصه گویی جهت فراگیری مطالب تربیتی و دینی با زبان قصه، آموزش کاردستی با کاغذ ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهداء جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه های برگزار شده در مدرسه شبانه روزی ماهین بود.

این مسئول گفت: در پایان اجرای مراسم امروز به تمامی دانش آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتب چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهداء شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.