آیین اختتامیه چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد روز چهارشنبه باحضور خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین داود محمدی و بهمن طاهرخانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بدیعی دبیر کشوری جشنواره فیلم رشد، جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان مدارس با همکاری معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در سالن کوثر برگزار شد.

سعید بدیعی دبیر جشنواره فیلم رشد کشور در این مراسم اظهار کرد: جشنواره فیلم رشد به عنوان اولین جشنواره فیلم در ایران از سال ۱۳۴۲ آغاز شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف بهره گیری از رسانه های دیداری در آموزش و تعمیق یادگیری در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

دبیر جشنواره فیلم رشد کشور بیان کرد: استان قزوین طی سال گذشته در زمینه کیفیت برگزاری، تولید فیلم و میزان پوشش مدارس جز ۳استان برتر کشور شد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نیز اظهار داشت: این جشنواره با هدف تنوع در استفاده از رسانه و به منظور تعمیق یادگیری ها و ایجاد فضای شادی و نشاط در مدارس اجرا می شود.

رئیس ستاد اجرایی جشنواره فیلم رشد استان با اشاره به چرخش های تحول آفرین به عنوان گامهای همسو سازی برنامه ها با سند تحول بنیادین، استفاده از محتواهای چند رسانه ای از جمله فیلم و انیمیشن را مصادیقی از این چرخش ها عنوان کرد.

رحمانی در ادامه از اجرای فیلم رشد در بیش از سه چهارم واحدهای آموزشی استان خبر داد و افزود : بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پیش بینی می شود در سال جاری ۷۶ درصد از مدارس استان به نمایش فیلمهای رشد بپردازند.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت کلاس های هوشمند، سالنهای نمایش درون و برون سازمانی و امکانات پخش سیار، از راهکارهای افزایش سطح پوشش در این جشنواره است.

۱۰ عنوان فیلم در دوره اول مقطع ابتدایی، ۱۲عنوان فیلم در دوره دوم مقطع ابتدایی ۲۱عنوان فیلم ویژه دوره متوسطه ۷عنوان فیلم ویژه فرهنگیان و مربیان در چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد عرضه شد.

چهل و هشتمین جشنواره فیلمهای علمی آموزشی رشد  در ایام برگزاری جشن های ایام الله دهه مبارکه فجر همزمان با ۶ استان کشور در قزوین به نمایش درآمد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206982
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.