به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان قزوین در این بیانیه آمده است: خداوند را سپاس که خانم مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری آمریکایی الاصل شبکه تلویزیونی پرس تی وی بعد از 11 روز بازداشت توهین آمیز در آمریکا، بدون متهم شدن به هیچ جرمی آزاد شد.
البته از کشوری که سابقه زیادی در نقض حقوق بشر مردم جهان و به خصوص خود شهروندان آمریکا به بهانه‌های واهی دارد انتظاری بیش از این نیست و متاسفانه دور نیست که بازهم در آینده نزدیک فردی یا موضوعی دیگر دستخوش این برخوردهای قرون وسطایی شود.
به نظر می رسد حادثه تلخ اهانت به این بانوی خبرنگار جدای از پرده برداری جدید از خوی ظالمانه رژیم استکباری ایالات متحده، روی دیگری هم داشت و آن اتحاد و هم افزایی رسانه های ظلم ستیز و آزادی خواه ایران و جهان و نیز تحرکات گسترده سازمان های مردمی حقوق بشر با برگزاری تجمعات، صدور بیانیه و پیگیری های حقوقی بود که با عنایات حضرت حق باعث آزادی این بانوی مظلوم و عقب نشینی مفتضحانه دولت فدرال شد.
امید که به زودی زود جهان بشریت شاهد ظهور منجی و عدالت گستر حقیقی باشد و دودمان ظالمان و مستکبران از پهنه گیتی حذف شود.
در بخش دیگری از این بیانیه به نقل از محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین آمده است: به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های اهالی سختکوش و انقلابی رسانه استان قزوین که با جریان سازی رسانه ای و روشنگری در فضای مجازی در بازگشت خبرنگار مسلمان به کانون گرم خانواده و عرصه اجتماع نقش داشتند، سپاسگزاری می کنم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.