سیده حمیده زرآبادی روز دوشنبه با یادآوری سفر رییس جمهوری به نیویورک در گفت و گو با ایرنا افزود: همسو بودن سیاست داخلی و خارجی کشور امری ضروری است و صاحب نظران سیاسی باید بدانند تنها با اتحاد و همدلی می توان شاهد به نتیجه رسیدن برخی موضوعات، به خصوص در حوزه سیاست های خارجی بود.
وی با بیان اینکه متاسفانه از گذشته شاهد این بوده ایم که هر اتفاقی که بخواهد در کشور به وقوع بپیوندد برخی ها با آن مخالفت کرده و برخی نیز با ارایه هر طرحی در ابتدای کار اقدام به تخریب آن می کنند، تاکید کرد: با چنین اعمال و رفتارهایی تنها شاهد بدتر شدن اوضاع خواهیم بود چرا که این عده اجازه نمی دهند تا اتفاق های مثبت و سازنده ای ایجاد شود تا همه از آن بهره برداری لازم را به عمل آورند.
این نماینده مجلس ادامه داد: همه باید کمک کنند تا چنین سفرهایی مورد بهره برداری های لازم قرار گیرد تا جایی که ما از سفرهای گذشته نیز موفق به دستاوردهای لازمی مانند برجام نیز شده بودیم.
زرآبادی با بیان اینکه در مساله برجام برخی ها گفتند که این تفاهم نامه هیچ دستاوردی برای کشور ما به همراه نداشت اما دیدیم که خروج یک کشور از آن چه مشکلاتی را به وجود آورد، افزود: اگر چنین دستاوردهایی را نبینیم و از آن محافظت نکنیم به طور قطع شرایط از آن چیزی که هست، بدتر خواهد شد.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.