ضمن رد ادعای واهی این خبرگزاری صراحتاً اعلام می­دارد ایشان دارای هیچگونه ارتباط با سایت موصوف و یا سایر سایتهای خبری خارج از کشور نبوده و نخواهد بود .

وکیل مدافع حسین رونقی ادعای یک خبرگزاری مبنی بر ارتباط موکل وی با رسانه های خارج از کشور را تکذیب و اعلام کرد: در این رابطه از این خبرگزاری شکایت شده است.

به گزارش جماران متن  تکذیبیه علی مجتهد زاده وکیل مدافع حسین رونقی  به این شرح است:

بسمه تعالی

 

متأسفانه خبرگزاری فارس در مورخ 96/02/27 در گزارشی درباره کانال تلگرامی آمدنیوز و وابستگی آن کانال به سرویس­های جاسوسی ترکیه و اسرائیل در اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه ­ای و بدون هیچگونه دلیل و یا مدرک مستند نام موکل آقای حسیـن رونقی را در ارتباط با این ســایت ذکر نموده است. از آنجایی که موکل بنده به عنوان یک شهروند ایرانی در کشور خودش به سر می برد لازم است ضمن تکذیب این افترا در مورد آن  توضیحاتی ارائه شود.

با توجه به این موضوع که موکل دارای شرایط خاص جسمی بوده بنحوی که یک کلیه ایشان بطور کامل از کار افتاده و کلیه دیگر ایشان نیز دچار ناراسایی میباشد و با مساعدت مقامات محترم قضائی از زندان آزاد گردیده، هر عقل سلیمی حکم می­نماید در چنین  شرایطی اولویت اول آدمی پیگیری روند درمان خود باشد نه پرداختن به امور نامرتبط و حواشی­ ساز.

همچنین بنظر می­رسد انتساب اتهامات اینچنینی از سوی برخی جریانهای خاص در راستای ایجاد اختلال در زندگی موکل بوده، در حالیکه موکل صــراحتاً اعلام می­دارد در هر شرایطی منافع ملی را همواره اصل دانسته و همانگونه که پیش از این بارها عنوان نموده خروج از کشور را راهکار مناسبی برای پیگیری خواسته­ ها و مطالبات به حق شهروندان نمی­داند و منطقی ­ترین شیوه را جهت حصول به حقوق اساسی شهروندان اقدام از طریق راهکارهای قانونی پذیرفته شده می­ داند. به همین دلیل ضمن رد ادعای واهی خبرگزاری فارس صراحتاً اعلام می­دارد ایشان دارای هیچگونه ارتباط با سایت موصوف و یا سایر سایتهای خبری خارج از کشور نبوده و نخواهد بود .

در خاتمه لازم بذکر است حق پیگیری قانونی و شکایت از خبرگزاری فارس به دلیل ایراد افترا و نشر اکاذیب برای موکل محفوظ بوده و حسب اطلاع واصله احد از همکاران محترم در این خصوص شکایتی را خطاب به سرپرست محترم دادسرای فرهنگ و رسانه تنظیم نموده  است که انشأا... به نتیجه عادلانه ختم شود .

والسلام علی من اتبع الهدی

سید علی مجتهدزاده

وکیل حسین رونقی

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.