حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش جماران از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نمایندگی قم، با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار وگفت‌وگو کرد.

 در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن خوش آمد گویی به رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و هیئت همراه با بیان خاطراتی از عشق و علاقه مردم اقصی نقاط جهان نسبت به حضرت امام(ره) که خود شاهد آن بوده است،اظهار داشت: مقام معظم رهبری درباره امام(ره) فرموده‌اند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست» و من در طول سفرهای متعدد خود به کشورهای مختلف جهان عظمت نام خمینی کبیر(رضوان الله تعالی علیه) را به عینه دیده‌ام.

وی همچنین از عشق و ارادت فوق‌العاده مرحوم پدرشان نسبت به بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و بیان داشت: به واسطه این عشق و علاقه، از طفولیت و در دورانی که آغاز نهضت امام(ره) بود و داشتن عکس و رساله حضرت امام(ره) جرم محسوب می‌شد، با آنها مأنوس بودم و  برای همین، همواره در طول زندگی، خود را مدیون حضرت امام (ره) می‌دانم.

 

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)ه گزارش (1)

 

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، با اعلام آمادگی کامل خود و مجموعه دانشگاه ادیان و مذاهب برای نشر و تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره)، و با ارایه فهرستی از پایان نامه های مرتبط با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) که توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه  تألیف شده است ادامه داد؛ در راستای ترویج اندیشه‌های حضرت امام (ره)، با راه اندازی رشته عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) در مقطع دکتری، دانشجو می‌پذیریم و  سعی‌مان بر  این است که در برخی رشته‌های دیگر نیز چند واحد درسی از اندیشه‌‌های حضرت امام(ره) را به واحد‌های درسی دانشجویان  اضافه نماییم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری ،ضمن اظهار خوشحالی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، با  ارائه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه و سوابق همکاری بسیار خوب حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)،از حمایت‌های ایشان در دوران ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای برگزاری سه دوره مسابقه جشنواره اندیشه جاوید بین طلاب و روحانیون سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد و خواستار راهنمایی و مساعدت رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب برای برگزاری مجدد این جشنواره شد.

وی همچنین آمادگی مؤسسه را برای ارائه خدمات علمی پژوهشی به دانشجویان این دانشگاه و برگزاری همایش های مشترک و دوره‌های آشنایی با اندیشه‌های حضرت امام را اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدی حاضری معاون آموزش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و دکتر محمد رجائی نژاد مدیر کتابخانه تخصصی امام خمینی(ره) قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.