پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور عنوان شد:

فیروزآبادی: در زمینه شعر جامعه کارگری باید کاری ملی انجام دهیم

جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور برای نخستین بار برگزار شد.

نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور با حضور جمعی از اساتید و شاعران برجسته کشور و دکتر ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد .

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، دکتر فیروزآبادی در نخستین جشنواره شعر جامعه کار و تلاش کشور که در شهرستان جم در استان بوشهر برگزار شد، گفت: استان بوشهر یکی از مهدهای شعر و شاعری کشور است و ما در زمینه شعر جامعه کار و تلاش باید کاری ملی انجام دهیم و برگزاری اینگونه جشنواره ها باید در سطح کشور نهادینه شود.
همچنین وی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر ، فرماندار شهرستان جم و فعالان اقتصادی شهرستان جم و کنگان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم حضور یافت .
نشست صمیمی فعالان اقتصادی و کارآفرینان  شهرستان جم، معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان جم از دیگر برنامه هایی بود که با حضور دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان جم برگزار شد .

 در این جلسه قائم مقام وزیر هدف  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رفع موانع پیشروی کارآفرینان دانست و این عامل را بهترین راهکار جهت ایجاد اشتغال دانست.

 

همچنین عصر امروز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جم با حضور قائم مقام وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی

به گزارش جماران ، آیین احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جم با حضور دکتر ابوالقاسم فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،  خانم الماسی نماینده مردم دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ،  زرین فر معاون هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری و جمعی از مسئولان محلی و منطقه ای برگزار شد.

بر اساس این گزارش،  دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم اظهار داشت:  این پروژه از قولهای دکتر ربیعی در سفر به استان بوشهر در جهت رفاه حال کارگران این شهرستان است که امروز کلنگ آن زده شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.