از دو لوح ثبت ملی ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد، و لوح ثبت سرود «خمینی ای امام» در ترمینال شماره یک رونمایی شدند.

دو لوح ثبت ملی ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد، و  لوح ثبت سرود «خمینی ای امام» در ترمینال شماره یک رونمایی شدند.

به گزارش جماران ، در مراسم بزرگداشت روز دوازده بهمن که صبح امروز (سه شنبه) در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، «زهرا احمدی پور، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام خبر ثبت ملی «سرود خمینی ای امام» و «ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد» اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی به عنوان بخشی از دولت که ثمره انقلاب اسلامی است، بر خود فرض می‌داند که میراث فرهنگی را حفظ و صیانت کند و این را به عنوان بخشی از انقلاب به آینده بدهد.

معاون رییس جمهور اظهار کرد: بخش زیادی از غرور ملی ما برگرفته از سرودها و حرف‌هایی است که در آن زمان اجرا می‌شدند و آنها فضایی انقلابی ایجاد می‌کنند و همه ما به یاد پیام‌های انقلاب مسرور می‌شویم.

 وی با یادی از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسجانی گفت: امروز در این سالن جای یادمان‌های انقلاب و آیت‌الله هاشمی رفسجنانی خالی است، جایی که قدم رهبر انقلاب را در روز دوازده بهمن گرامی داشت و به یُمن این قدوم مبارک باید این مکان به عنوان یک میراث ملموس در فهرست آثار ملی به ثبت می‌رسید. همچنین سروده جاودان «خمینی ای امام» که نام خمینیِ بزرگ را همیشه جاودان می‌کند، باید ثبت می‌شد که خوشبختانه این دو کار انجام شدند.

احمدی‌پور تاکید کرد: رسالت ما بر حفظ آثار انقلاب است، ما موظفیم پیام انقلاب را منتشر کنیم.

در ادامه دو لوح ثبت ملی ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد و سرود «خمینی ای امام» توسط عباس اخوندی، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، زهرا احمدی پور سازمان میر اث فرهنگی، حسین هاشمی استاندار تهران، حجج اسلام محمود دعایی و قدرت الله علی خانی رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.