نمایش پارسا پیروزفر تنها در ۱۳ اجرا ۱۱۹ میلیون فروخت

طبق آمار اعلام شده از سوی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «ماتریوشکا» با کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر در طول تنها ۱۳ اجرا پذیرای سه هزار و ۱۳۲ مخاطب شد و به فروشی معادل ۱۱۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نمایش‌های «ماتریوشکا»، «هزار شلاق»، «رولور» و «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» که از هشتم، پنجم و بیست‌وششم شهریور در ساعت‌های ۱۸، ۱۹:۱۵ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

«ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر در ۱۳ اجرای خود پذیرای سه هزار و ۱۳۲ مخاطب بود. از این تعداد، ۳۹۷ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی و ۲۶۴۲ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین ۹۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، این نمایش را با بلیت مهمان دیدند. طبق این آمار، فروش نمایش «ماتریوشکا» طی ۱۳ اجرا  ۱۱۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان بوده است.

«هزار شلاق» به کارگردانی احسان ملکی نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای دو هزار و ۳۴۲ مخاطب بود. از این تعداد، ۱۵۹۱ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۱ هزار تومانی و ۵۲۲ مخاطب با بلیت ۳۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین  ۲۲۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، این نمایش را با بلیت مهمان دیدند. طبق این آمار، فروش نمایش «هزار شلاق» طی ۲۷ اجرا  ۴۰ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان بوده است.

«رولور» به کارگردانی پوریا کاکاوند نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای هزار و ۶۴۸ مخاطب بود. از این تعداد، ۸۹۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰  هزار تومانی و ۴۴۳ مخاطب با بلیت ۳۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین  ۳۰۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، بلیت مهمان گرفتند. فروش نمایش «رولور» طی ۲۷ اجرا  ۲۸ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان بوده است.

«نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» به کارگردانی جابر رمضانی نیز در ۳۴ اجرای خود پذیرای هفت هزار و ۸۸۹ مخاطب بود. از این تعداد، ۹۱۲ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۲۷۶۱ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی و ۳۵۲۵ مخاطب با بلیت ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین ۴۶۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، بلیت مهمان داشتند. طبق این آمار، فروش نمایش «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» طی ۳۴ اجرا مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید