پیام تبریک مدیران سینمایی به عوامل فیلم بدون تاریخ بدون امضاء

در پی جوایز اخیر فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» علاوه بر پیام‌های که در فضای مجازی منتشر شد،پیام‌هایی نیز بصورت رسمی مخابره شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به کسب جایزه از سوی «وحید جلیلوند» و «نوید محمدزاده» برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در جشنواره جهانی فیلم ونیز و همچنین کسب جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «آپاندیس» در جشنواره فیلم مونترال، موفقیت این سینماگران را تبریک گفت.

 متن پیام تبریک «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به این شرح است:

«در ایامی که به پیشواز روز ملی سینما می‌رویم، اخبار مسرت بخش مربوط به موفقیت‌های سینمای ایران از سوی جوانان این سرزمین در جشنواره‌های «مونترال» و «ونیز» بر حلاوت و شیرینی این روزها نزد مخاطبان و مشتاقان سینما افزود. ضمن ابراز صمیمانه‌ترین تبریکات به آقایان حسین نمازی، نوید محمدزاده و برادران جلیلوند که اسباب سربلندی سینمای معتبر ایران را همچون دیگر هنرمندان وزین این سرزمین فراهم نمودند، توفیقات بیش از پیش ایشان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

راز تداوم موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران، توجه به فیلمسازان جوان در کنار چهره‌های بزرگ و تثبیت شده است.

تجربه‌های جدید فیلمسازان نوجو و پیشرو طیفی گسترده‌تر را در داخل و خارج کشور به سینمای ایران علاقمند می‌کند.

موفقیت‌ فیلم «آپاندیس» در جشنواره جهانی فیلم «مونترال»، جایزه پویانمایی «کلیله و دمنه» در جشنواره بین‌المللی فیلم «اورآسیا»، حضور فیلم «یه وا» در جشنواره مونترال و ... نمودی عینی از توفیق در اجرای این رویکرد است که به حمد الله در ظرف ماه‌های آینده، اخبار بهتری از حضور فیلمسازان جوان و نوجو در مجامع جهانی منتشر خواهد شد.»

پیام تبریک دکتر ابراهیم داروغه زاده به جلیلوند، محمدزاده و ‌نمازی

معاون ارزشیابی و نظارت  سازمان سینمایی کسب جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را به وحید جلیلوند و نوید محمد زاده و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال را به حسین نمازی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی وبصری ،متن پیام تبریک دکتر ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به این شرح است:

 

«بنام خداوند خالق زیبایی‌ها

 

هنرمندان فرهیخته و گرامی 

جناب آقایان وحید جلیلوند، نوید محمدزاده و حسین‌نمازی

دریافت جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق های جشنواره بین المللی فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال گوارای وجودتان باد.

این روزها سینمای ایران در بحبوبه خشونت‌های ناعادلانه و ظالمانه علیه بشریت و در میان انواع هجمه‌های غیرفرهنگی به شخصیت والای انسانی در اقصی نقاط دنیا، بهترین رسانه برای یادآوری و انتقال مفاهیم اخلاقی به جهانیان است.

تلاش و موفقیت فعالان عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین، فارغ از شادی آفرینی برای علاقمندان به هنر هفتم، بیشتر ازین منظر ستودنیست که در قالب تصویر و با درخشش های متعدد در محافل جهانی، دِین خود را در بسط اندیشه های والا و ماندگار به جامعه انسانی ادا می کند.

با ابراز شادمانی و تبریک به مناسبت کسب این ‌جایگاه شایسته، برای همه سینماگران کشورم آرزوی توفیق بیشتر در مسیر تحقق سینمای اندیشه ورز و متعالی دارم.»

تبریک گروه تئاتری «پچ پچه‌های پشت خط نبرد» به جایزه ونیز 

گروه تئاتر تازه و گروه نمایش «پچ‌پچه‌های پشت‌خط نبرد» پیام تبریکی را به مناسبت موفقیت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم ونیز خطاب به این عضو گروهشان منتشر کردند.

در این پیام آمده است:«چند سال باید زحمت کشید؟ 

سر چندتا تمرین در پلاتوهای دانشگاه باید رفت؟ چندبار باید در بازبینی‌ها رد شد؟

چند ده دفعه باید سر تمرین دعوا کرد، قهر کرد، تمرین را رها کرد؟ بعد برگشت خندید و همه ‌رو شگفت‌زده کرد؟

چند صد دقیقه پشت صحنه‌ی هر اجرا باید ایستاد، با چشمان بسته دیالوگ‌ها را مرور کرد، با استرس از درزهای دیوار تماشاگرها را نگاه کرد و با انرژی و با تمام وجود بازی را شروع کرد؟

چند هزار رورانس را باید تجربه کرد؟

 و چندبار باید بغض و سکوت کرد و بهت‌زده تماشا کرد که لحظه‌ها و بازی‌های ناب‌ت توقیف می‌شه؟

چندتا پرسش دیگر می‌شود از این مسیر پرمشقت و پرباری که تو پیمودی پرسید؟ تو که نویدبخش تاتر و سینمای ایران.. و حالا جهان شدی.

نوید محمدزاده تو به همه‌ی ما و نسل ما یادآوری کردی که باید دوید و تلاش کرد و از همه مهم‌تر روح بزرگ داشت.

تو حالا یک شیر ونیز داری که دو بال با ارزش دارد، و ما یک بَبرِ کُرد که قلبی بزرگ. 

از طرف هم‌گروهی‌هایت در گروه تئاتر تازه و تئاتر پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد»

اجرای رپرتوار  نمایش«پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد پس از بازگشت نوید محمدزاده از ونیز، از تاریخ ۲۱ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد از سر گرفته خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید