مشکلات حسین محب اهری برای تامین هزینه‌های بیمارستان

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده، هزینه‌های درمانم است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت درمان بیماری‌اش گفت: امروز برای ادامه درمان بیماری ام به بیمارستان مراجعه کردم تا تحت درمان باشم.

او ادامه داد: به احتمال زیاد امروز پس از انجام مراحل آزمایش هایم تا 3 ماه در بیمارستان بستری شوم و برای آزمایش‎های مختلف به بیمارستان های مختلف منتقل و سپس به بیمارستان اولم باز می‌گردم.

محب اهری افزود: حال این روزهایم خوب است اما مشکلی که تمام ذهنم را بر هم ریخته و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده، هزینه‌های درمانم است.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: من هر چند ماه یک بار یک کار می‌کنم و سپس باید فورا برای درمانم به بیمارستان مراجعه کنم و در این صورت هیچ پولی برایم نمی‌ماند که بخواهم آن را پس‌انداز کنم.

بازیگر سریال «معمای شاه» ادامه داد: در حال حاضر مشکل اقتصادی زیادی دارم و نمی‌دانم هزینه سه ماه درمانم را چگونه تهیه کنم و از طرفی هیچ ارگانی نیست که من را حمایت کند، در حال حاضر نمی‌توانم کاری کنم جز توکل بر خدا.

محب اهری در خصوص برنامه کاری‌اش خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمایش خسیس را به پایان رساندم و تا پایان دوران درمانم در هیچ کاری نمی‌توانم بازی کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید