"جویندگان طلا" و "لبخنده" در مسابقه ادا بازی خندوانه

مسابقه ادابازی در شب هفتم، میزبان دو گروه «جویندگان طلا» و «لبخنده» بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقه ادابازی در شب هفتم، میزبان گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) بود.

در بخشی از برنامه رامبد جوان درباره قوانین مسابقه ادابازی توضیح داد.

برای آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند. در ابن بخش کری خوانی دانیال غفارزاده سه دقیقه طول کشید، اما در کمال تعجب بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه مقابل ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله بعد، گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 18 امتیاز و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) 14 امتیاز کسب کردند.

امتیاز دو گروه به هم بسیار نزدیک بود و این موضوع هیجان مسابقه را بیشتر کرد.

در مرحله کلمات ترکیبی نیز امتیازها به هم نزدیک و برابر شد. تا این مرحله گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 26 امتیاز و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) هم 26 امتیاز کسب کردند.

گروه‌ها در مرحله پایانی ضرب المثل ها را با نقاشی حدس می‌زدند.

در این بخش هم امتیازها خیلی نزدیک به هم بود. گویی فینال زودهنگامی را شاهد بودیم و دو گروه رقابت تنگاتنگی با هم داشتند.

در نهایت، ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 37 امتیاز و پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) 36 امتیاز کسب کردند.

در بخش پایانی دو گروه درباره رقابت و امتیاز نزدیک خود صحبت کردند، اما نکته جالب این بود که به گفته ارژنگ امیرفضلی آنها با همان یک امتیاز تماشاگران در آغاز برنامه، توانستند برنده این مسابقه باشند. به همین خاطر امیرفضلی و نادری از تماشاگران تشکر کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید