منوچهر هادی اواخر مرداد سریال جدیدش را کلید می‌ زند

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی از اواخر مرداد ماه کلید می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» با بیان اینکه این سریال در مرحله پیش تولید است، گفت: سعی می‌کنیم تولید این مجموعه تلویزیونی را از اواخر مرداد ماه کلید بزنیم. این سریال در ۶۰ قسمت از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

ایرج محمدی ادامه داد: در حال حاضر در حال پیگیری لباس‌های بازیگران و دوخت آن هستیم. همچنین گروه صحنه این مجموعه در حال آماده کردن صحنه در شهرک سینمایی غزالی هستند.

تهیه‌کننده «پاهای بی قرار» درباره ساختار این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: ساختار این مجموعه متفاوت است و ما سعی کردیم ساختار جدیدی در حوزه ملودرام ایجاد کنیم. داستان این سریال  از زمان حال شروع می‌شود، در فصل دوم به زمان گذشته می‌رود و در فصل سوم نیز زمان حال را روایت می‌کند.

او افزود: داستان زمان گذشته این ملودرام خانوادگی در ۱۶ قسمت  نگارش شده است که در سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۴ جریان دارد.

محمدی با اشاره به بازیگرانی که در  سریال «پاهای بی‌قرار» نقش ایفا می‌کنند، گفت:  حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علیرضا استادی، مهدی صباحی، سیروس همتی، اصغر محبی، افسانه ناصری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی  بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» هستند اما پروسه انتخاب تعدادی از بازیگران همچنان ادامه دارد.

این مجموعه تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» به تهیه کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و محمد نژادیان از اواخر مردادماه کلید می‌خورد و در ۶۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما تهیه و تولید خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید