گالری گردی در هفته دوم تیرماه

با برپایی گالری‌های مختلف در هفته دوم تیرماه در این مقال به معرفی اجمالی آنها می‌پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.

 گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری 7 ثمر

فرزانه قریشی،آثار خود را از 5 تیر ماه در این گالری عرضه کرده است.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری 7 ثمر مراجعه کنند.

گالری راه ابریشم

 نمایشگاه تابستانی نمایش آثار عکاسان در این گالری از 2 تیرماه سال جاری عرضه شده است.این نمایشگاه تا 30 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری راه ابریشم مراجعه کنند.

گالری دلگشا

نیاز بابا تبار، آثار خود را از 2 تیر ماه در این گالری عرضه کرده است.این نمایشگاه تا 13 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

نگارخانه آتشزاد

جمعی از هنرمندان، آثار خود را از 2 تیرماه سال جاری در این گالری عرضه کرده‌اند.این گالری تا 13 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند.

گالری دارگون

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 2 تیرماه در این گالری عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به این گالری مراجعه کنند.

نگارخانه سهراب

جمعی از هنرمندان، آثار خود را در این گالری از 2 تیرماه عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند.

نگارخانه نگر

سودابه کوهی به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را از 9 تا 14 تیرماه سال جاری عرضه می‌کنند.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه نگر مراجعه کنند.

پروژه‌های آران

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 9 تیرماه تا 2 مرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کنند علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به پروژه‌های آران مراجعه کنند.

نگارخانه نقش جهان

مصطفی بختیاری آثار خود را از 9 تا 15 تیرماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است. علاقه‌مندان میتوانند برای بازدید به نگارخانه نقش جهان مراجعه کنند.

گالری شیرین

ایمان صفایی آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه تا 3 مرداد ماه سال جاری عرضه می‌کند.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند.

نگارخانه ماه

رضا بهاروند آثار خود را در این گالری از 9 تا 27 تیرماه سال جاری عرضه می‌کند.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.

گالری محسن

جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 9 تا 28 تیرماه سال جاری عرضه می‌کنند.علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری محسن مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید