رفتن نامزد جایزه سینه ویژن جشنواره مونیخ شد

فیلم سینمایی «رفتن» کاندیدای دریافت جایزه سینه ویژن فستیوال مونیخ شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  برادران محمودی در سی و دومین حضور بین المللی خود با فیلم سینمایی «رفتن» به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم مونیخ برای شرکت در بخش مسابقه سینه ویژن رفته اند.

جشنواره بین المللی فیلم مونیخ به بزرگترین جشنواره فیلم تابستانی در اروپا مشهور است که فیلم سینمایی «رفتن» با یازده فیلم دیگر از سراسر جهان برای دریافت جایزه ۱۲ هزار یورویی جشنواره رقابت کرده است.
 
فیلم سینمایی «رفتن» که ۲ جایزه بهترین کارگردانی فیلم از جشنواره «بوسان» و بهترین بازیگر زن از جشنواره مراکش را در کارنامه دارد، ماه گذشته در آخرین حضور بین المللی خود موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره «تریپولی» لبنان شد.

جشنواره فیلم مونیخ از ۲۲جون الی ۱جولای برابر با ۱ الی ۱۰ تیر با حضور بزرگان سینمای جهان در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود و فیلم «رفتن» با حضور کارگردان فیلم؛ نوید محمودی در این جشنواره ۲ نمایش خواهد داشت که در پایان هر ۲ نمایش، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مردم و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

شرکت دریم لب فیلم به مدیریت نسرین میرشب حقوق بین المللی فیلم «رفتن» را برعهده دارد.

پیش از این، «رفتن» در آمریکا، بلژیک و افغانستان به نمایش عمومی درآمده و قرارداد اکران در کشورهای ترکیه، مالزی، اندونزی و فیلیپین بسته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید