«‌چوپاچو» شاهین رهنما به ناشر واگذار شد

ویسنده کتاب پرجنجال «چارلی» از واگذاری کتاب «‌چوپاچو» به ناشر خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاهین رهنما که در سال 94 نسبت به عدم انتشار کتاب «چارلی»  خود در کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان بارها اعتراض کرده بود، از واگذاری کتاب «چوپاچو»  خود به حوزه هنری  ستان تهران برای نشر خبر داد.

«چوپاچو» رمانی در حوزه ادبیات پایداری است که ضمن پرداختن به ماجرای یک خانواده شهید و یک خانواده جانبار که نسبت فامیلی با هم دارند، به مسائل اجتماعی پرداخته است. این رمان نیز بنا بود توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منتشر شود که در عمل میسر نشد.

کتاب «چارلی» این نویسنده  امسال پس از دوسال  کشمکش توسط انتشارات مذکور راهی بازار شده است. این اثر در طرح «رمان نوجوان امروز »کانون جای داشت ولی به دنبال تغییر و تحولات کانون از انتشار بازمانده بود.  نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا ویژگی‌های بومی  و فرهنگی گیلان را به نمایش گذارد و ماجرای آن در مورد  روابط خانواده‌ای است که با ورود پدر بزرگ زندگی‌شان دست خوش تغییر می‌شود.

بناست مجموع شعر عاشورایی از این شاعر و نویسنده نیز توسط انتشارات بهنشر راهی بازار شود. «یک دختر بی‌گوشواره»، مجموعه شعر عاشورایی از شاهین رهنماست که 18 شعر نیمایی را با موضوعاتی مذهبی و عاشورایی ویژه نوجوانان در برمی‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید