آخرین این هفته کدام گالری ها در تهران دایر است؟

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما در اینجا به معرفی اجمالی آن ها می‌پردازیم. گالری‌هایی که این هفته میزبان هنرمندان هستند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.  

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.  

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از: 

گالری اُ 

زهرا ایمانی از 12 خرداد ماه سال جاری آثار خود را در این گالری عرضه کرده است و تا 30 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند. 

گالری طراحان آزاد 

ستاره شهبازی آثار خود را در این گالری از 12 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 23 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری طراحان آزاد مراجعه کنند. 

گالری نگاه 

جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه عرضه کرده اند و تا 31 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند. 

گالری نک 

سپیده مهرگان آثار خود را از 5 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده است و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند. 

گالری محسن 

آریا تابنده پور آثار خود را از 5 خرداد ماه در این گالری در معرض دید عموم قرار داده است. این گالری تا 24 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری محسن مراجعه کنند. 

گالری دلگشا 

رعنا دهقان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 29 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند. 

گالری آران 

آمتیس متولی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 19 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری آران مراجعه کنند. 

گالری شیرین 

عادل یراقی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 31 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند. 

نگارخانه هور 

حسینعلی ذابحی آثار خود را از 5 خرداد در این گالری عرضه کرده است و تا 9 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند. 

گالری Ag 

محمد حسن زاده و احمد مرادی آثار خود را از 5 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده اند و تا 2 تیر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری Ag مراجعه کنند. 

بنیاد لاجوردی 

فرشته موسوی به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را  از 22 اردیبهشت ماه در این گالری عرضه کرده اند. این گالری تا 31 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به بنیاد لاجوردی مراجعه کنند. 

دیدگاه تان را بنویسید