مدیران به سایت موزه هنرهای معاصر تهران سر بزنند!

موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان یکی از مهمترین مراکز جهانی هنرهای تجسمی کشور فاقد سایتی است که متناسب با اهمیت و اعتبار چنین موزه ای باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موزه هنرهای معاصر تهران بدون شک یکی از مهمترین مراکز بین المللی تجسمی در کشور است که به طور خاص وجود گنجینه این موزه و شهرت بین المللی اش باعث شده تا جزو موزه های مهم جهان قرار بگیرد.

مدیران موزه هنرهای معاصر تهران طی سال‌های متمادی بر اهمیت این مجموعه تاکید کردند و هر کدام با برنامه ریزی های مختلف سعی کرده اند این میراث را به رخ بکشند. یکی از همین تلاش ها نیز برنامه ریزی برای سفر گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به رم و برلین بود که در دوران مدیریت مجید ملانوروزی به عنوان مدیر موزه هنرهای معاصر تهران مطرح شد که البته به سرانجامی نرسید.

حال این سوال مطرح است که چنین موزه ای با چنین اعتباری که بسیاری از سفرا و مهمانان خارجی و گردشگران برای بازدید از آن اقدام می کنند و حتی موزه های معتبر دنیا تمایل به نمایش آثار گنجینه این موزه در موزه خود دارند، چرا باید از داشتن یک سایت کارآمد و به‌روز محروم باشد؟

آدرس سایت موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی http://www.tmoca.com را که در اینترنت جستجو کنید صفحه ای باز  می شود که به ساده ترین شیوه طراحی یک سایت دیزاین شده به گونه ای که ممکن است با خود فکر کنیم این سایت از یکی از الگوهای از پیش آماده طراحی سایت برداشته شده است.

در صفحه نخست در نیم تای بالا که مهم ترین خبرها به انتخاب خود مسئولان سایت گذاشته شده است در حال حاضر به جز اطلاع رسانی درباره نمایش گنجینه موزه هنرهای معاصر که این روزها در این مکان برپاست و فراخوان جشنواره بین المللی رادیکال پرفورمنس که تابستان برپا خواهد شد، سه رویدادی را اطلاع رسانی می کند که در سال ۹۵ برگزار شده اند: برپایی هفته فیلم سهراب شهید ثالث در اسفند ۹۵، نهمین جشنواره تجسمی فجر در بهمن ۹۵، فستیوال سی پرفورمنس، سی هنرمند در آذر ۹۵.

 

دیدگاه تان را بنویسید