«مادر قلب اتمی» سه دقیقه کوتاه شد

پخش‌کننده «مادر قلب اتمی» که قرارست از چهارشنبه اکران شود اعلام کرد این فیلم برای اکران سه دقیقه کوتاه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید خانی مدیر شرکت پخش نسیم صبا که پخش فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده را برعهده دارد با اشاره به آغاز پیش فروش فیلم گفت: فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» از روز چهارشنبه دهم خرداد ماه در ۱۶۶ سینمای تهران و همزمان در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و گرگان اکران می شود و در دیگر شهرستان ها بعد از شب های قدر روی پرده می رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شورای صنفی نمایش در جلسه دوشنبه هشتم خرداد ماه اعلام کرد که این فیلم سینمایی از همین هفته در سینماهای کشور اکران می شود، پیش فروش آن در سینماهای تهران آغاز شد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

مدیر شرکت پخش «نسیم صبا» بیان کرد: این استقبال نشان می دهد که هرچند در سینمای ایران این روزها، فیلم های کمدی با فروش خوبی همراه است، یک فیلم در گونه اجتماعی نیز می‌تواند مخاطبان را به سینما جذب کند.

وی بیان کرد: تاکید می کنم که سینمای ایران نیازمند فیلم‌های اجتماعی است ولی سینماگران ما بیشتر به سمت تولید فیلم های کمدی رفته اند و این امر برای سینمای ایران یک زنگ خطر است، چرا که ما به غیر از سینمای کمدی به ژانرهای دیگر نیز نیازمندیم. این اتفاق در سال های ۸۵ و ۸۶ نیز رخ داد و تنها فیلم های کمدی در سینمای کشور تولید می شد، اما از یک جایی به بعد مردم این فیلم ها را پس زدند.

سعید خانی در پایان گفت: فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به گفته امیر سیدزاده تهیه کننده آن برای دریافت پروانه نمایش ۳ دقیقه اصلاحیه خورده است که البته به گفته علی احمدزاده این اصلاحیه به فیلم هیچ صدمه ای نزده است. این فیلم یک اثر اجتماعی و برای جوانان ساخته شده است که می تواند در شب های ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید