رونمایی از هشت عنوان کتاب دفاع‌مقدس در شیراز

مراسم عصر خاطره سوم خرداد با هدف بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار، از سوی حوزه هنری استان فارس در شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عصر خاطره سوم خرداد با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس حاضر در عملیات بیت‌المقدس و مسئولان حوزه هنری و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، در شیراز برگزار شد.

در این نشست، سرهنگ دبیری صاحب مدال فتح خرمشهر خاطرات خود را از روزهای فتح خرمشهر بیان کرد و پس از او سردار عبدالله زاده با بهره گیری از اسطوره آرش کمانگیر و منظومه ای به همین نام خاطراتش از آن سال‌ها را بارخوانی کرد و حسینی از دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی پرداخت.

در این مراسم همچنین از هشت کتاب تازه منتشر شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس رونمایی شد.

شیر بازی دراز، مربوط به خاطرات سرهنگ حسین دبیری، به قلم میثم محمدی، آبی چون خلیج فارس، خاطرات سردار شیخی به قلم میثم محمدی، شناسنامه شیدایی، مربوط به تاریخ حماسی شهر جهرم از گذشته تاکنون به شکل پژوهشی،‌ مقاومت جهرم، نوشته عبدالرضا کوهمال جهرمی برای نوجوانان، خنده‌های عمل نکرده،‌ نوشته عبدالرضا قصیری با موضوع پژوهش و طنز دفاع مقدس،‌ پهلوانان عصر من، نوشته شهناز باصری مربوط به شعر نوجوان، پا به پای شهدای جهرم، مربوط به یکی از شهدای مدافع حرم و کتاب کوچ عروج، نوشته ساجده تقی‌زاده مربوط به خاطرات عملیات فتح‌المبین ، هشت کتاب رونمایی شده در این مراسم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید