قطار جشنواره تئاتر کودک ۲۴ راه افتاد

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد که فراخوان این دوره از جشنواره تا نیمه اول خردادماه منتشر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مریم کاظمی که به تازگی به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شده است درباره اقدامات و برنامه ریزی های مدنظر برای شروع به کار این دوره از جشنواره گفت: اولین جلسه سیاستگذاری  جشنواره بیست و چهارم را در همدان برگزار کردیم که طی آن درباره دستاوردهای دوره بیست و سوم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و همچنین نکات مدنظر برای جشنواره بیست و چهارم صحبت شد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره بخش های مختلف جشنواره و وظایف و تعهداتی که بر عهده تهران و همچنین کارهای ستادی و تعهداتی که بر عهده همدان است نیز گفتگو کردیم و تعهدات و محدوده های فعالیت مشخص شد.

کاظمی با اشاره به دیدار با مدیرکل ارشاد استان همدان و همچنین دست اندرکاران برگزاری جشنواره در این شهر، گفت: در این دیدار و جلسه سیاست گذاری، به زمان بندی انتشار فراخوان و پوستر جشنواره و همچنین راه اندازی سایت جشنواره بیست و چهارم تئاتر کودک و نوجوان رسیدیم.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان درباره زمان انتشار فراخوان این دوره اظهار کرد: فراخوان جشنواره بیست و چهارم در دست تهیه است و نیمه اول خردادماه این فراخوان منتشر می شود و یک ماه پس از آن نیز پوستر جشنواره رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: برنامه ریزی های درازمدت تا زمان برگزاری این دوره از جشنواره نیز انجام شد که به مرور زمان هر کدام از این برنامه ریزی ها عملی خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید