برنامه چهارمین روز اجراهای بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

در چهارمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی هشت اثر نمایشی در بخش صحنه و تجربه‌های اجرا روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در چهارمین روز از جشنواره، مرکز تئاتر مولوی، تالار حافظ، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، پلاتو اجرا تئاترشهر و پلاتو شماره۲ دانشگاه هنر، پردیس باغ ملی میزبان اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهند بود.

طبق برنامه اعلام شده، نمایش «سرهنگ» نوشته و کاری از امیر نوروزی ساعت ۱۶:۳٠ و ۲٠ نمایش «کوریولانوس» نوشته حامد اصغرزاده و جواد ابراهیمی نژاد و کارگردانی حامد اصغر زاده، ساعت ۱۶ و ۱۸ به ترتیب در سالن اصلی و سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

نمایش «کارنامه بندار بیدخش» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی شوکا کریمی ساعت ۱۸:۳٠ و ۲۱ در سالن استاد انتظامی، نمایش «تابستان» نوشته و کاری از سعدی محمدی ساعت ۱۹ در تالار حافظ و نمایش « رویای کولی آشفته» نوشته سعیدرضا خوش شانس به کارگردانی امین محمدی ساعت ۱۵ و ۱۷ در پلاتو اجرا تئاتر شهر، میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهند بود.

همچنین در روز چهارم و در بخش تجربه های اجرا، نمایش «نرگس» به کارگردانی حسین توازنی زاده در ساعت‌های ۱٦:۳٠ و ۱۸:۳٠ در خیابان وصال شیرازی، خیابان ایتالیای شرقی، جنب خانه سهیلی، پلاک۵۴،‌ و نمایش «کوری» به کارگردانی مینا میرزایی ساعت ۱۴:۳٠ و ۱٦:۳٠ و نمایش «نیوبه» کاری از سارا رئوف در ساعت ۱۵:۳٠ و ۱۷ در دانشگاه هنر پردیس باغ ملی روی صحنه می‌رود.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از ۱۵ اردیبهشت در تهران آغاز و ۲۳ اردیبهشت ماه با برگزاری اختتامیه در تالار وحدت به اتمام می رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید