دو کتاب در حوزه علوم تربیتی راهی بازار شد

کتاب «انضباط بدون گریه» نوشته الیزابت پنتلی و «والدین قطعا تاثیرگذارند» اثر میشل بُربا راهی بازار شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «انضباط بدون گریه» اثر الیزابت پنتلی با ترجمه اکرم کرمی و «والدین قطعا تاثیرگذارند» نوشته میشل بُربا با ترجمه ستاره بابایی و با همت انتشارات صابرین راهی بازار شدند.

درباره کتاب «انضباط بدون گریه» می‌توان گفت: خواندن این کتاب برای همه والدین و مراقبان  کودکان خردسال ضروری است. اگر در پی ابزار قابل فهم، موثر و تربیتی برای پرورش فرزندانی خوب و منضبط هستید این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

در پشت جلد این کتاب درباره نویسنده این اثر آمده است:‌ الیزابت پنتلی یکی از مربیان تربیتی است که ریاست موسسه Better Beginnings که یک مرجع خانوادگی و شرکت آموزشی است را بر عهده دارد و ...

کتاب «والدین قطعا تاثیرگذارند» نیز توصیه‌های مرحله به مرحله، پیشنهادهای علمی، مثال‌هایی از زندگی واقعی و ابزارهای میدانی آزموده شده را در اختیار هر پدر و مادر و معلمی می‌گذارد که موفقیت فرزندانشان را می‌خواهند. این کتاب به هشت مهارت ضروری می‌پردازد. اعتماد به نفس، خودآگاهی، برقراری ارتباط، حل مشکلات، کنار آمدن با دیگران، هدفگذاری، پشتکار و همدلی.

میشل بُربا مربی بین‌المللی مشهور و نویسنده ۲۳ کتاب برنده جایزه است...او به طور مرتب به عنوان کارشناس مهمان در مصاحبه های تلویزیونی از جمله دکتر فیل و CNNشرکت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید