گالری‌هایی که در این هفته پذیرای علاقه‌مندان به هنر هستند

در این مقال به معرفی اجمالی گالری‌های مختلفی که در طول هفته برپا می‌شود، می‌پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم. 
 
گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. 
 
گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از: 
 
گالری محسن یا پاسیو:
 
این گالری فراخوان جایزه حمایتی تاداگرنت ۲۰۱۷ را در قالب یک چیدمان تعاملی اعلام کرد. این چیدمان دیجیتال، بر مقوله تبدیل و تغییر شکل اطلاعات و داده‌های کامپیوتری استوار است . اطلاعاتی‌ که کامپیوتر از حرکات و رفتار بازدیدکننده توسط سنسورهای گوناگون دریافت می‌کند، پس از پردازش با روش‌های متنوع کدنویسی خلاق، به محتوای مورد نظر جهت تکمیل چیدمان تبدیل می‌شود. مهلت این فراخوان تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری است.
 
گالری اثر:
 
گالری اثر آخرین مجموعه‌ی پیام مفیدی را عنوان واریاسیون‌هایی بر ابزار یک آناتومی انسانی نمایش می‌دهد. این مجموعه که شامل یک مجسمه‌ی متحرک، چهار اثر ویدئو، هجده چاپ اچینگ، دو پلیت مسی و نه طراحی است؛ به موضوع طبیعت قدرت مدار و سلسله مراتبی انسان با ارجاع به رویکرد فوکو به موضوع قدرت و جامعه کنترلی و مفهوم بدن بدون اندام دولوز می‌پردازد. این گالری تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری برپاست.
 
گالری آب یا انبار:
 
نیوشا توکلیان آثار خود را در این گالری عرضه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری به گالری آب یا انبار مراجعه کنند.
 
گالری آتبین:
 
ناصر اویسی آثار خود را تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آتبین مراجعه کنند.
 
گالری ویستا:
 
آذین رستمی آثار خود را در این گالری عرضه کرده است این گالری تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند
 
نگارخانه والی:
 
اسفندیار پورمقدم آثار خود را در این گالری تا 12 اردیبهشت ماه عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری والی مراجعه کنند.
 
پروژه‌های آران:
 
نسرین صفایی با ارائه سه مجموعه از آثار اخیر خود، نسترن صفائی، ذهن کاوشگر و تلاش مداوم خود در طی مسیر هنری‌اش را به نمایش می گذارد. در مجموعه «بنای یادبود آنچه از یاد رفته‌است»، با ساخت تصویر تلفظ کلمات : آرامش، سکوت، آن، شهود، هنرمند اهمیت مفهوم این کلمات را به خود و دیگران یادآوری می‌کند. مفاهیمی که نباید در تب و تاب روزانه از خاطر بروند. این بت واره‌ها با سیمان و خاک مقدس کشور پوشیده می‌شوند تا حضوری ازلی بیابند و منشا الهام برای دیگران نیز باشند. این گالری تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری برپاست.
 
گالری آرت سنتر:
 
ناصر عزیزی آثار خود را در این گالری از 8 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری عرضه می کند علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آرت سنتر مراجعه کنند.
 
گالری ویستا پلاس:
 
راضیه اعرابی، آثار خود را از 8 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ویستا پلاس مراجعه کنند.
 
گالری نک:
 
آنالی وکیلی، آثار خود را از 8 تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.
 
گالری مژده:
 
جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 8 تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری مژده مراجعه کنند.
 
گالری سایه:
 
فاطمه ندرلو آثار خود را در این گالری از 8 تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید