آخرین وضعیت جسمی عثمان خوافی

پزشک عثمان محمدپرست درباره وضعیت جسمی این پیشکسوت دوتار خراسان گفت: عثمان محمدپرست در وضعیت جسمانی نسبتا خوبی قرار دارد اما با توجه به بیماری‌ای که به وجود آمده باید منتظر شرایط بهتری باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دکتر ابراهیم قیم حسن‌خانی درباره وضعیت جسمی این نوازنده دوتار که به دلیل تنگی کانال نخاع به بیمارستان سینای مشهد مراجعه کرده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است، اظهار کرد: عثمان محمدپرست روز سه‌شنبه (۲۹ فروردین) به صورت ناگهانی دچار این بیماری شد و در روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) به بیمارستان منتقل شد. با توجه به سابقه بیماری و دردی که در پای چپ داشت، این مشکل به وجود آمده؛ اما به صورت ناگهانی حس حرکت در ایشان از بین رفت و منجر به زمین خوردنش شد.

او ادامه داد: این تنگی کانال ادامه پیدا کرد، به این معنی که سمت چپ بدن هم درگیر شد و مجددا ام.آر.آی صورت گرفت و متوجه شدیم که قسمت بالاتر بدن نیز دچار تنگی شده به همین علت چهارشنبه‌شب، محمدپرست را عمل کردیم.

این فوق تخصص ارتوپدی و جراح ستون فقرات با بیان این‌که در حال حاضر عمل تمام شده و تمام تنگی‌هایی را که به وجود آمده بود باز کرده‌اند، گفت: باید صبور باشیم و ببینیم که حرکت و حس بازمی‌گردد یا خیر، اما می‌توان وضعیت این نوازنده دوتار را مطلوب اعلام کرد، در عین حال همان‌طور که عنوان شد، باید منتظر بمانیم تا آن اختلالی که در حس و حرکت پاها به وجود آمده‌ است، بازگردد که این موضوع نیاز به گذشت زمان دارد.

قیم حسن‌خانی خاطرنشان کرد: این بیماری به دلیل سابقه‌ای که محمدپرست از قبل داشته و متاسفانه به پزشک مراجعه نکرده، در حال پیشرفت بود تا این‌که بعد از مراجعه به بیمارستان به صورت اورژانسی عمل شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید