فیلم جدید «سریع و خشمگین» نیامده بیش از نیم میلیارد فروخت

قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که از چهارشنبه در برخی نقاط دنیا اکران شده، در این مدت کوتاه ۵۳۴ میلیون دلار فروخت و سریع‌ترین فروش بالای جهان را به نام خودش ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «سرنوشت خشمگین‌ها» که فیلم هشتم از مجموعه «سریع و خشمگین» است در باکس آفیس جهانی ۵۳۴۴ میلیون دلار فروش کرد.

محصول جدید یونیورسال با جذب سینمادوستان در ۶۵ منطقه جهانی سینما تا روز شنبه موفق به کسب این رقم فروش شد.

با تکمیل این آمار و افزوده شدن آمار روز یکشنبه به عنوان تعطیلات آخر هفته، این فیلم سریع‌ترین فیلم پرفروش تاریخ خواهد شد. چرا که «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» با فروش ۵۲۹ میلیون دلار، «دنیای ژوراسیک» با فروش ۵۲۴.۹ میلیون دلار و «هری پاتر و قدیسان مرگ‌بار ۲» با فروش ۴۸۳.۲ میلیون دلار سریع‌ترین فیلم‌های پرفروش تاریخ بوده‌اند.

در عین حال یونیورسال اعلام کرده این فیلم ۱۰۳.۸ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا فروش داشته و در بازار جهانی در مجموع ۴۳۰.۴ میلیون دلار فروخته است.

این کمپانی برای تولید فیلم هشتم ۲۵۰ میلیون دلار هزینه کرده است.

در بازار جهانی نیز این فیلم بزرگ‌ترین آمار فروش مربوط به آخر هفته را کسب کرده و ۳۶ درصد بالاتر از «دنیای ژوراسیک» است که ۳۱۶.۷ میلیون دلار کسب کرده بود.

در بازار فروش فیلم هشتم «سریع و خشمگین» چینی‌ها در روز نخست ۶۵.۵ میلیون دلار برای تماشای فیلم هزینه کردند که بالاترین فروش یک فیلم در بازار چین رقم زده شد. برآورد فروش سه روز در بازار چین ۱۹۲ میلیون دلار است.

این فیلم بزرگترین روز افتتاحیه را در ۱۵ منطقه دیگر از جمله آرژانتین، کلمبیا، مصر، هند، اندونزی، لبنان، مالزی، خاورمیانه، پاکستان، پرو، پرتغال، آفریقای جنوبی، امارات متحده و ونزوئلا ثبت کرده است.

در «سرنوشت خشمگین‌ها» وین دیزل، دواین جانسون، لوداکریس، تیرس گیبسون، جیسون استتم و شارلیز ترون بازی کرده‌اند. شخصیت اصلی این فیلم شخصیت دام تورتو با بازی وین دیزل است. این نخستین فیلم این مجموعه است که بدون حضور پل واکر ساخته می‌شود. اف گری گِری کارگردان این قسمت بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید