پیرمردهای بانک‌زن در باکس آفیس آمریکا

در حالی که «دیو و دلبر» در مکان دوم باکس آفیس آمریکا جا دارد و در بازار جهانی یکه تاز است، «بچه رییس» همچنان به فروش خود در باکس آفیس آمریکا ادامه می‌دهد و «اسمورف‌ها» نیز وارد رقابت شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «اسمورف‌ها: دهکده گمشده» محصول سونی انیمیشن تازه‌وارد به سینماهای آمریکا است که همین آخر هفته برای نخستین بار روی پرده رفت و با فروش ۱۴ میلیون در ۳۶۱۰۰ سالن سینما در مکان سوم باکس آفیس جای گرفت. با این حال این یکی از بدترین افتتاحیه‌ها برای انیمیشنی در این اواخر بوده به ویژه این که در یکی از استودیوهای اصلی هالیوود تولید شده باشد.

«اسمورف‌ها» در سال ۲۰۱۳ فروشی برابر ۳۴۷.۵ میلیون دلار در بازار جهانی را ثبت کرده بود که البته بسیار کمتر از فروش قسمت نخست آن با فروش ۵۶۳.۷ میلیون دلار بود.

«بچه رییس» با صداپیشگی الک بالدوین با تاثیری که از مشابهتش با دونالد ترامپ دارد، همچنان پیشتاز باکس آفیس است و برای دومین هفته در جایگاه نخست قرار داد. با این حال این انیمیشن به نسبت هفته پیش با کاهشی ۴۸ درصدی روبه‌رو شده و ۲۶.۳ میلیون دلار فروش را بر فروش هفته قبل خود افزود تا در مجموع به فروش ۸۹.۴ میلیون دلاری دست یافته باشد.

در چهارمین هفته اکران «دیو و دلبر» در مکان دوم است و ۲۵ میلیون دلار دیگر در آمریکا فروش کرده و مجموع فروشش را به رقم ۴۳۲.۳ میلیون دلار رسانده است. فروش این فیلم زنده با اقتباس از انیمیشنی به همین نام، تاکنون ۹۷۷.۴ میلیون دلار بوده است و انتظار می‌رود تا پایان یکشنبه (به وقت محلی آمریکا) به مرز یک میلیارد دلار برسد.

در عین حال فیلم جدید دیگری این آخر هفته با عنوان «با سبک عمل کردن» ساخته زاک براف با فروش ۱۲.۵ میلیون دلار در مکان چهارم ایستاد. این فیلم با بازی مورگان فریمن، مایکل کین و آلن ارکین در نقش سه بازنشسته که تصمیم می‌گیرند تا بانک بزنند در حالی که انتظار می‌رفت فقط ۸ میلیون بفروشد، این جایگاه را کسب کرد. آن مارگارت و مت دیلون دیگر بازیگران این فیلم هستند.  

۷۰ درصد تماشاگران این فیلم را افراد بالای ۵۰ سال تشکیل داده‌اند.

«روح در پوسته» با بازی اسکارلت جوهانسون که بر مبنای یک مانگای پرفروش ژاپنی ساخته شده در دومین هفته اکرانش با فروش ۷.۴ میلیون دلار در مجموع ۳۱.۶ میلیون دلار فروخت تا دیگر فیلم تعجب برانگیز هفته باشد. برای این فیلم موفقیت بسیار بیشتری انتظار می‌رفت.

«پاور رنجرز» با فروش ۶.۲ میلیون دلار و مجموع فروش ۷۵.۱ میلیون دلار در سه هفته در مکان ششم و «کونگ: جزیره جمجمه» با فروش ۵.۸ میلیون دلار دیگر و مجموع فروش ۱۵۶.۶ میلیون در ۵ هفته دیگر فیلم‌های فهرست پرفروش‌ها را تشکیل  داده‌اند.

«لوگان»، «برو بیرون» و «مورد مسیح» سه فیلم آخر باکس آفیس را تشکیل داده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید