زمان برپایی جشنواره تئاتر دانشگاهی تغییر نمی‌کند

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره حواشی مطرح شده مبنی بر تغییر زمان برگزاری جشنواره، تاکید کرد که تغییری در زمان برگزاری این رویداد تئاتری ایجاد نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی گمار دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره حواشی ایجاد شده مبنی بر تغییر زمان برگزاری این جشنواره به دلیل همزمانی با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییری در زمان برگزاری  بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ایجاد نشده است و تلاش می کنیم که این اتفاق نیفتد و جشنواره در زمان مقرر خود برگزار شود.

وی تأکید کرد: تمام اعتبار جشنواره و دبیرخانه آن این است که کارها آنگونه که باید انجام شوند و یکی از این موارد، برگزاری جشنواره در زمان مقرر خودش است.

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ادامه داد: برگزاری جشنواره در زمان مقرر همیشگی، احترام به جشنواره و در عین حال حفظ اعتبار و صلابت این رویداد تئاتری است.

گمار درباره وضعیت مرحله دوم بازبینی آثار متقاضی حضور در این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، توضیح داد: مرحله دوم بازبینی اواخر فروردین ماه به پایان می رسد و اوایل اردیبهشت ماه اسامی آثار راه یافته بخش صحنه ای جشنواره بیستم اعلام می شود.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری مهدی گمار از ۱۵ تا ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید