مراسم تشییع غلامحسن اولاد، شاعر معاصر هشتم فروردین ماه برگزار می شود

آیین تشییع شاعر معاصر ساعت 9 صبح سه شنبه با حضور اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و رسانه استان فارس از مقابل تالار حافظ در چهار راه حافظیه شیراز آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ‎ پیکر این شاعر فقید در دارالرحمه شیراز در جوار بزرگانی همچون جمشید صداقت کیش، محمد مهدی مدرسی، جهانشاه سی سختی و رحیم فتحعلی زاده به خاک سپرده می‌شود.
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس، انجمن اهل قلم استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانواده زنده یاد غلامحسن اولاد از مردم و اهالی فرهنگ و ادب شیراز برای حضور در این مراسم دعوت کرده اند.
زنده یاد اولاد متولد 1329 و بازنشسته اداره دادگستری بود اما همه او را به نام شاعری بلندآوازه می شناختند.
زنده یاد غلامحسن اولاد شاعر پیشکسوت شیراز که سال ها با عارضه ای خونی دست و پنجه نرم می کرد ظهر شنبه پنجم فروردین ماه به دلیل این بیماری و از کارافتادگی کبد به دیار باقی شتافت.
«باغ آتش»، «بهار و تکه‌ مهتاب»، «تریشه‌های غزل»، «کنار خوشه گندم»، «تو سرو هم که نباشی بلندبالایی»، «در باغ خسته بعدازظهر»، «عاشقانه‌هایم را هیچ‌کس نمی‌خواند»، «از خودت ای حوصله سر رفته‌ای» و «صحرای بایزدی» آثار چاپ شده این شاعر هستند.
2 اثر ادبی دیگر این شاعر فقید با عنوان های «و من سیاه‌مشق سفیدی دارم» و «چیزی شبیه مرگ مولف» نیز بزودی راهی بازار نشر می شود.
 

دیدگاه تان را بنویسید