بازیگر سینما و تلویزیون خونریزی مغزی کرد

کاظم افرند نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل خون ریزی مغزی به بیمارستان منتقل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پسر بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما کاظم افرندنیا اعلام کرد که پدر به علت خون ریزی مغزی به بیمارستان منتقل شد است و به منظور  باز نمودن عروق مغز آنژیوگرافی در بخش آی سی یو بیمارستان انتقال پیدا کرده است که پس از بررسی و آزمایش های لازم راهی اتاق عمل شود.

کاظم افرند نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سابقه ۵ دهه حضور در سینما و تلویزیون را دارد شب گذشته به دلیل آنچه پزشکان “مشکوک به خونریزی مغزی” اعلام کرده بودند راهی بیمارستان شد.

امرش افرندنیا فرزند کاظم افرندنیا در گفت و گو با  میزان گفت: پدر متاسفانه دچار خونریزی مغزی و هم اکنون برای عمل باز کردن عروق مغز “آنژیوگرافی” راهی اتاق عمل می شود.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی پدر چندان مناسب نبوده و از سطح هوشیاری پایینی برخوردار است. وی حافظه خود را فعلاً از دست داده و قدرت تکلم ندارد اما به اصوات واکنش نشان می دهد.

افرندنیا تصریح کرد: در حال حاضر پدر ممنوع الملاقات است. پزشکان اعلام کرده اند در صورت موفقیت در عمل اول پس از یک هفته عمل اصلی روی مغز پدر صورت خواهد گرفت.

کاظم افرندنیا چندی پیش طی گفت و گویی با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، از وضعیت فعلی خود گلایه کرده و گفته بود: اکثر بازیگران قدیمی با مشکلات بیکاری و حتی بیشتر دست و پنجه نرم می کنند. کار ما این شده که صندلی را جلوی در بگذاریم و منتظر باشیم تا فرشته مرگ ما را با خودش ببرد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید