مدیران جشنواره تئاتر فجر به ایستگاه‌ ۴۶ آتش‌نشانی رفتند

مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه دبیر جشنواره و همچنین تعدادی از مسئولان و هنرمندان با حضور در ایستگاه ۴۶ آتش نشانی به آتش‌نشانان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امشب اول بهمن در نخستین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر ستاد برگزاری این رویداد هنری متشکل از سعید اسدی، دبیر جشنواره، پیمان شریعتی مدیر اجرایی و تعدادی دیگر از مسئولان و هنرمندان با همراهی مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در ایستگاه ۴۶ آتش نشانی واقع در خیابان برادران مظفر حاضر شدند و بدین وسیله به آتشنشانان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

هنرمندان و مسئولان حاضر در این برنامه با اهدای دسته گل و روشن کردن شمع به این فداکاران ادای احترام کردند و برای شادی روح شهدای آتشنشان صلوات و فاتحه ختم کردند.

در همین حین مهدی شفیعی در صحبت های کوتاه خطاب به مسئولان و فرمانده این ایستگاه آتش نشانی عنوان کرد: شما آتشنشانان نماد بارز فدارکای و ایثار هستید.

در ادامه، جبارزاده فرمانده این ایستگاه آتش نشانی با تشکر از حضور مسئولان بیان کرد: حرکت شما ما را دلگرم می کند تا بیشتر به مردم و جامعه خدمت کنیم. خدا به ما هم کمک کند تا رهرو دوستان مان باشیم.

سعید اسدی نیز عنوان کرد: همکاران شما به ما آموختند مسئولیت پذیری یعنی چه. شما قهرمانان ما هستید.

در این مراسم علاوه بر دبیر جشنواره، اعضای ستاد جشنواره و مدیرکل هنرهای نمایشی، هنرمندانی چون رضا حداد، نادر برهانی مرند، اتابک نادری، سهراب سلیمی، حسین مسافر آستانه، سامان خلیلیان و ... حضور داشتند.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید