پیش از مراسم تحلیف

شورش هالیوودی‌ها بر علیه ترامپ در نیویورک

گردهمایی ضدترامپ پنجشنبه با حضور چهره‌های سرشناس هالیوود در فاصله کمی از برج ترامپ در نیویورک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در این گردهمایی چهره‌های سرشناسی چون رابرت دنیرو، الک بالدوین، مارک روفالو و مایکل مور حضور داشتند. بیل دی‌بلاسیو شهردار نیویورک هم در این گردهمایی اعتراضی حضور داشت.

این گردهمایی بیرون هتل بین‌المللی ترامپ در نیویورک برگزار شد. رابرت دنیرو نخستین چهره مشهوری بود که در این گردهمایی سخنرانی کرد. او در حضور هزاران فرد شرکت‌کننده در این گردهمایی توییت‌هایی بر علیه دونالد ترامپ خواند و گفت: «او مثال بدی از این کشور و این شهر است.»

الک بالدوین دیگر هنرپیشه سرشناس هالیوودی که اخیرا بارها در برنامه «SNL» در نقش دونالد ترامپ ظاهر شده است، درباره ترامپ و کابینه‌اش گفت: «این افراد مایه فضاحت هستند، اما امید هنوز وجود دارد.» او در ادامه خطاب به جمعیت گفت:‌ «ترامپ و پنس بر این گمانند که شما از این پس دست از تلاش بر می‌دارید اما این‌گونه نخواهد بود.»

در این میان مایکل مور کارگردان برنده جایزه اسکار با اشاره به دوران خطرناکی که در آن به سر می‌برند، گفت: «اوضاع به همان اندازه که فکر می‌کنید بد است و بدتر خواهد شد. خبر خوب این است که تعداد ما از آن‌ها بیشتر است.»

سالی فیلد بازیگر «فارست گامپ» دیگر شرکت‌کننده در این گردهمایی بود که خطاب به جمعیت گفت: «اگر با هم باشیم همانگونه که اکنون هستیم و همه تلاش کنیم، در طول چهار سال آینده راهی به پیروزی خواهیم یافت.»

بازیگر نقش هالک در «انتقام‌جویان» هم یکی از سخنران‌های گردهمایی بود. مارک روفالو گفت: «به این گردهمایی نیاز داشتیم. ما امشب اینجاییم تا از چیزی که برای ما ارزش دارد محافظت کنیم و آن چیز ارزشمند خود ما هستیم.»

از دیگر چهره‌های مشهوری که در این گردهمایی حضور داشتند، می‌توان به شایلین وودلی، جولین مور و ماریسا تومی اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید