تغییر تاریخ جشنواره فیلم فجر در استان ها

زمان برگزاری بخش استانی جشنواره فیلم فجر امسال تغییر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  بر اساس اعلام بخش خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به درخواست تماشاگران در شهرستان‌ها و احترام به شور جشنواره‌ای علاقمندان به سینما، این جشنواره همزمان با تهران در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد؛ گرچه به نظر می‌رسد منظور از خبر جشنواره این بوده که جشنواره همزمان با تهران به پایان می‌رسد و این همزمانی که بدان اشاره شده شده مختص تاریخ آغاز جشنواره نیست.

بر اساس گزارش دبیرخانه فجر، سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار و جشنواره همزمان با تهران پایان خواهد یافت. البته باز هم به نظر می‌رسد منظور از عنوان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بخش استانی آن بوده نه برگزاری آن در تهران.

و اما تغییر روز پایانی جشنواره هم به دلیل همزمانی با شب شهادت حضرت فاطمه(س) است و در نهایت مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۱ بهمن ماه و شب ۲۲ ام بهمن برگزار می شود.

این خبر در حالی اعلام می شود که بابک رضایی مدیر امور استان‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۰ دی ماه اعلام کرده بود: برنامه اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در مراکز استان‌ها به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۶ تا ۲۶۶ بهمن ماه درنظر گرفته شده است.

از سوی دیگر لازم است به این نکته اشاره شود در خبری که ۱۲ مهر ماه از سوی جشنواره اعلام شد آمده بود: «سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.»

در تاریخ ۲۸ آذر در خبر دیگری آمده بود: «بخش ملی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری «محمد  حیدری» برگزار خواهد شد.»

حیدری در تاریخ ۱۳ دی ماه اعلام کرده بود: «امسال فعالیت سینمای رسانه‌های گروهی، شنبه دهم بهمن ماه، یک روز زودتر از  شروع برنامه جشنواره در سینماهای دیگر کلید خواهد خورد تا با توجه به فشردگی برنامه نمایش فیلم‌ها، اهالی رسانه بتوانند در فشار کمتر و شرایط مطلوب‌تری به فعالیت بپردازند.»

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید