به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این خودروهای سنگین گاه کنارگذرهای رودخانه خشک که برای خودروهای سواری طراحی شده است را نیز به عرصه تاخت و تاز و حرکت با سرعت زیاد تبدیل می کنند.
برخی خیابان ها و کوچه های شهر شیراز نیز به پارکینگ کامیون ها و تریلرهایی تبدیل شده اند که رانندگان آنها ترجیح می دهند در نزدیکی و همسایگی منزل، خودروی خود را پارک کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس در این باره گفت: با وجود هشدارهای قبلی و نصب تابلوهای ممنوعیت ورود کامیون به معابر شهری در شیراز، همچنان شاهد ورود کامیونهای سنگین در برخی معابر شهری هستیم.
سرهنگ مصطفی عباسی افزود: تردد کامیونها علاوه بر آلودگی هوا و صوتی موجب بروز تصادف و ایجاد ترافیک در شیراز می شود.
وی با تاکید بر برخورد پلیس با این تخلف گفت: از ابتدای امسال تا 26 آبان ماه جاری، افزون بر 40 هزار دستگاه کامیون و تریلر به دلیل ورود غیرمجاز و تردد در سطح شهر شیراز اعمال قانون شدند.
رئیس پلیس راهور استان فارس ادامه داد: کامیون های متخلف که به طور غیر مجاز واردشهر شیراز می شوند و در محدوده ممنوعیت تردد کامیون ها تردد می کنند، متوقف و اعمال قانون و جریمه می شوند.
وی گفت: تنها خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی و فاسد شدنی می توانند با اخذ مجوز و هماهنگی لازم در سطح شهر شیراز تردد کنند.
رئیس پلیس راهور استان فارس از رانندگان خودروهای سنگین درخواست کرد با رعایت مقررات از به خطرانداختن جان شهروندان خودداری نمایند.
وی همچنین از شهروندان خواست که درصورت مشاهده کامیون ها و تریلرهای متخلف، موقعیت این خودروها را با تماس با تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.