به گزارش ایرنا علی سعیدی، دوشنبه در سومین نشست ساماندهی کارگاه های ضایعات آهن آلات مستقر در کمربندی شیراز، افزود: باید در اسرع وقت مکان جدید برای سامان دهی و انتقال ضایعات فروشی های این شهر مشخص شود.
وی افزود: ساماندهی کارگاه‌های بازیافت ضایعات، وظیفه همه دستگاه هاست و انجام این کار فقط به دست شهرداری امکان‌ پذیر نیست.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز بیان کرد: هم اینک کارگاه های ضایعات آهن آلات به معضل بزرگی تبدیل شده به ویژه اینکه بیشتر این کارگاه ها در اختیار اتباع خارجی است که برخی از آنها مجوز انجام این کار را ندارند و همین مسائل موجب ترسیم چهره نامطلوبی از این شهر شده است.
سعیدی ادامه داد: با توجه به این مشکلات، مصمم هستیم تا طرح ساماندهی کارگاه های خرید و فروش ضایعات بازیافتی را با جدیت ادامه دهیم و بی شک این کار نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه ها از جمله اتاق اصناف، سازمان پسماند و سازمان ساماندهی مشاغل است.
بخشدار مرکزی شیراز هم در این نشست اظهار داشت: برای ساماندهی و انتقال کارگاه های مجاز خرید و فروش ضایعات آهن آلات به مکان جدید، یک قطعه زمین خارج از محدوده شهر و به دور از نقاط مسکونی روستا انتخاب شده است.
علی حیدری افزود: در نشستی که با اتاق اصناف برگزار شد مقرر شد با حضور مالک زمین مورد نظر، امور مربوط به نقل و انتقال آن انجام شود لیکن این کار نیازمند هم افزایی و همکاری شهرداری است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.